Jeg har tre gange set et særligt fænomen omkring lokal SEO de sidste par måneder. Fænomenet handler om masseproducering af indhold omkring bynavne, muligvis programmatic SEO men især hvordan SEO resultater præsenteres og rapporteres til kunder. De to eksempler stammer...
Local search
Markedsføring af en klinik og terapeut – få flere bookinger
Gør du til daglig en forskel for andre mennesker og løser udfordringer gennem samtaler, terapi og støtte f.eks. via parterapi eller familieterapi? Måske er du fysioterapeut og arbejder med kroppen? Du er med andre ord specialist i at hjælpe andre og har en klinik men...
3 skarpe tips til Google Business Profile (tidligere Google My Business)
Her skal jeg er skrive lidt om 3 helt åbenlyse tips til Google Business Profile (tidligere Google My Business). På dansk ville man kalde det en Google virksomhedsprofil. Jeg har tidligere skrevet om hvorledes man opsætter en synkronisering af Google Business Profile...
Trustpilot eller Google Business Profile – hvilke anmeldelser betyder mest?
En lille opsang om Google Business Profile (tidligere Google My Business), Trustpilot og anmeldelser. Jeg møder en del virksomheder som naturligt kærer sig en del om deres Trustpilot score - uanset om de har et betalt abonnement eller ej og således viser en "Trustbox"...
Bing Places for Business – en lille guide
Hvis du er een af dem som ikke fuldt ud udnyttter Google My Business formatet skal du stoppe her og gå i gang med at styrke Google My Business profilen med billeder, anmeldelser, produkter osv. og synliggøre den for dem som dels søger på dit brand men også generiske...