E-commerce

Google Shopping prissammenligning og konkurrencedygtige priser

Prisen er ofte den afgørende faktor for valget af en vare i en webshop når trafikken kommer fra en Google Shopping annonce. Google shopping formatet er så gennemsigtigt at det er ekstremt nemt at sammenligne prisen for det samme produkt. At det overhovedet er muligt...

Personligt, håndskrevet følgebrev til ordrer i webshops

i At drive en webshop i 2024 kan være udfordrende af flere grunde og især i markeder, der er både konkurrenceprægede og hurtigt udviklende. Aktører der har været på markedet i mange år har rigtigt godt styr på logistik, brugeroplevelsen og har den rette kvalificerede...

SEO og Google Ads til Dandomain Webshop – Dandomain Partner

Jeg har opnået status som Partner hos Dandomain Webshop og tilbyder mine ydelser inden for Google Ads og SEO men også generel rådgivning om hvordan platformen bedst udnyttes. Først lidt omkring mine holdninger til Dandomain Webshop og dernæst hvorfor det i al beskeden...

Webshops og rabatkuponer – er det nu også en god ide?

Rabatkuponer til webshops er koder eller tilbud som webshops giver til deres kunder for at opmuntre til køb eller belønne loyalitet. De fleste steder omtales de som rabatkuponer men kan også omtales som rabatkoder eller det amerikanske "vouchers". Disse kuponer kan...

Performance Max scripts og åbning af en “black box”

Smag på navnet "Performance Max" eller PMax som det ofte kaldes. Det lyder som den ultimative Google Ads kampagnetype. En kampagnetype der startede som en 100% black box hvor man intet anede om hvordan budgettet blev afviklet og meget dårligt hvilke kanaler der...

Google Merchant Center og opsætning af gode regler (rules)

Af alle kringlede interfaces skabt af Google må Google Merchant Center nok tage en flatterende førsteplads. Google Analytics 4 er også klart deroppe men det er stadigvæk mens disse ord skrives i udvikling så vi nøjes med at kåre Google Merchant Center . En meget...