Webshops og rabatkuponer – er det nu også en god ide?

Webshops og rabatkuponer – er det nu også en god ide?

Rabatkuponer til webshops er koder eller tilbud som webshops giver til deres kunder for at opmuntre til køb eller belønne loyalitet. De fleste steder omtales de som rabatkuponer men kan også omtales som rabatkoder eller det amerikanske “vouchers”. Disse...
Myten om at være datadrevet

Myten om at være datadrevet

Søg på “datadrevet bureau” på Google og masser af resultater vil dukke op. Før “AI” blev det helt store var “datadrevet” og “machine learning” de helt store buzzwords i den digital branche. Alle bureauer brystede sig af...
Udfordres i af jeres digitale bureau?

Udfordres i af jeres digitale bureau?

Digital succes – hvor svært kan det være? Faktisk temmeligt svært. Jeg plejer at kommunikere til mine kunder at succes online basalt afhænger af tre forhold. Forretningsmodel, platform og trafik. Er der styr på de tre forhold skal vi nok komme i mål....
LinkedIn annoncering og kvalitetsresultat

LinkedIn annoncering og kvalitetsresultat

LinkedIn har lanceret en hel del ændringer i deres kampagneadministrator i 2023. Nogen som er gået en del under radaren for de fleste er sikkert “kampagnekvalitetsresultatet” eller kvalitetsresultat som det kendes fra Google Ads. Hos Google Ads er...
Et kritisk kig på digital marketing award branchen

Et kritisk kig på digital marketing award branchen

Jeg undrede mig på et tidspunkt over at nogle danske bureauer år efter år vandt priser i noget som ved første øjekast virker meget prestigefyldt. Sæt årstal efter priser som “European Search Awards”, “UK Paid Media Awards”, “European Paid...